пʼятницю, 12 жовтня 2018 р.

Історія дев'ята: " Фальшиві цінності"

       Ніч зачарувала своїми зоряними барвами. Небеса здригалися від потужних  метеоритних дощів і розкатів шалених вибухів. Був період Вселенських Жнив. Руйнувалися планети, гасли зірки, цілі  цивілізації припиняли своє існування.
Творець проводив збір урожаю Душ і перекомплектацію всього Духовного Світу.
       Мелінда сиділа за своїм Небесним комп'ютером і чекала на завдання з Небесної Канцелярії. . Там зараз вирували страсті і їм було не до неї. То ж фея просто переглядала  випуски новин у різних країнах Голубої  планети.
       - Які дивні проблеми мають люди, - думала Мелінда. .  - Спочатку самі їх створюють, а потім довгі роки, а часто і без результатів, їх вирішують. Більшість з них живе повністю занурена у матеріальний світ і навіть не мають часу оглянутися кругом себе  і побачити всю незбагненну чарівну красу Природи. створену Творцем .Постійно воюють, прагнуть побільше "нахапати" матеріальних цінностей, готові знищити все і всіх  раді гордині і слави.
       - Пора приступати до роботи, - прозвучав голом Небесного Цензора. - Так як особливе завдання ще для тебе не готове, вибирай сама і працюй.
       - Добре , - відповіла Фея. - Я вже примітила одну особу. Я так розумію, що підказок з Небес чекати не варто.
       - Ти справишся сама. Меліндо,- відповів Небесний Цензор. - Ми віримо в тебе. Удачі!
       Фея почала проглядати минуле і майбутнє Олега Івановича, молодого успішного бізнесмена, що приживає в одному з обласних центрів України. 
       Мелінда не могла зрозуміти суті його проблем. Все вроді би складалося в Олега досить добре. Власний процвітаючий бізнес, який він сам "будував" буквально "по цеглинках", хороша дружина, розумні діточки., дружня родина і т. д.
        - Дім побудував, сад посадив, сина народив,- говорила сама до себе фея. - По їх земних поняттях, він мав би жити і тішитися життям а ходить по світу з такою "кислою рожою" і потухлим поглядом. 
       - Ладно,- подумала Мелінда. - Розберемося на місці - що і до чого...
       Через мить фея вже була у сні Олега Івановича.
        Бізнесмен сидів на балконі у готельному номері курортного Батумі. їв виноград, пив легке ароматне біле вино і дивився на море.
       Мелінда сіла напроти і промовила несподівано для себе: " Яка краса і благодать...море...вино... виноград.."
       - Хто Ви така і як посміли турбувати мене , - вигукнув чоловік
       - Я, Мелінда, нічна фея. яка подорожує у снах людей і допомагає  Істині знайти їх.
       - Отже, я по-вашому сплю і мені все це сниться..
       - Так воно і є, інакше ми б з Вами не зустрілися.
       - І чого ж на вашу думку бракує мені?
       - Радості життя. у земних мірках - у Вас є все...багатство, слава.сім'я, діти. любляча родина.. і т.д. А   ваші очі наповнені смутком і в них   не сіяють іскорки задоволення і натхнення.
        - В принципі, Ви праві, - відповів Олег.- Останнім часом нічого мене не тішить.Я живу в  автоматичному режимі. Сірі напружені робочі будні переплітаються з одноманітними вихідними насиченими сімейним досугом. Навіть свята проходять по чітко узгодженому плану. і після них залишається тільки головний біль і фотки виставлені у інстаграмі і все. А на серці пустка
       - Але чому?, - запитала фея. Що не так у вашому житті, яке нагадує щасливі історії у глянцевих журналах.
       - От Ви правильно підмітили. моє життя довга красива романтична історія, якою можуть захоплюватися пересічні громадяни і заздрити... А насправді це все - Ілюзія.  Щоб Ви мене зрозуміли. ..Моє шикарне життя нагадує - штучні квіти, які дуже красиві, дуже подібні до справжніх, але не мають чарівності і аромату...
        - Я не завжди розумію вашу земну філософію.. Якщо можна, більше чогось конкретного...
       - Я постараюся Вам це пояснити. Основа всього фальшиві родинні традиції, які у маїй родині передаються, так мовити -  від батька до сина .Традиційні недільні обіди на яких збирається вся родина, де всі стараються грати свої ролі, щоб все виглядало в ідеалі. А насправді - це коло людей які. не цікавлять зовсім одне одного.
 Тато хотів показати -  завжди себе самим мудрим і діловим і не поважав нікого, а старався принизити при нагоді всіх... мене маму  брата...
Мама - яка поставила хрест на своїй кар'єрі раді сім'ї, намагалася  завжди сколотити всіх до купи і поєднати своєю любов'ю... але  все це виглядало так штучно і награно.
.В принципі  - це просто безплатні обіди. на які приходили на "халяву" поїсти і випити і ще отримати продукти з собою у торбу. Мама старалася створити ілюзію сімейного благополуччя, -  хоча  була розбитою, ображеною і не задоволеною життя
Брат в мене дуже наглий і амбітний. Він вміє видирати своє і нагружати всіх своїми проблемами. В батька виманив гроші на бізнес, хату, машину і решту своїх примхів .
а маму перетворив в безплатну домогосподарку і няньку своїх дітей.
 Я в своєму житті добився все сам., але для батька я був -  непотріб і тупий ідіот..
 Я ніколи не чув від нього слова доброго, не то що похвали. 
Мама старалася опікуватися мною надмірно, але скривала від мене все... навіть свої хвороби і нужденне життя  В результаті - я одружився з людиною, яку не кохаю. Маємо двох дітей. Батьків моя дружина задовольняє. А мені не хочеться іти до дому - бо там не має ні з ким порадитися ні с ким поговорити.. Моя дружина хороша людина - але тупенька, зациклена тільки на матеріальних потребах, нічого не читає. нічого толком не знає..Звичайна  сучасна "бумазейна бариня"- соц мережі. манікюр, фітнес.... плітки і фотки в інстаграмі...  
        Після раптової смерті батьків - вони попали в  автомобільну катастрофу.,
 Я зовсім осиротів. Брат став мені зовсім чужим. а в своїй сім'ї . я почуваюся  - просто "кошельком" Коли дивишся на все це  - стає тошно...
       -Але Ви можете поскладати ваше життя так, як Ви хочете,-промовила фея, пристально дивлячись в очі бізнесмена
       - Вам це легко сказати, але я не знаю сам  - що я хочу...і не можу зрозуміти - як жити далі ... і яких принципів дотримуватися...
       - Дивні Ви істоти. люди...Принципи одні на всю Вселену - жити так, щоб творити добро і відчувати насолоду від життя і після себе залишити у серцях людей хороші спогади.
       - Це так просто на словах... А насправді...
       - Давайте  не будемо вдаватися у глибоку філософію.
 Ви задоволені роботою своєї фірми?
       - Мабуть, так.
       - Тоді хоч 10% від своїх чистих річних  прибутків віддавайте на доброчинність. Я думаю у цій сфері у вашій країні "море" різноманітних можливостей.
       - Так. Ви праві. Це хороша ідея. Я її обдумаю.
       - Ви будете отримувати велике задоволення, коли будете робити щось хороше для людей, які цього потребують. і заслуговують.
       - Можливо...
       - А от сімейне життя у Вас не склалося. Ви з своєю дружиною - зовсім різні... Вам нудно разом.. Це вже проблема... Я ніяк не можу зрозуміти - для чого одружуватися. якщо не кохаєте
       - А що таке кохання ?.
       - Кохання - це небесна мелодія, звуки якої зливають в одне ціле дві особистості. Вони купаються у променях Світла і отримують Благословення Творця. Це дає їм можливість відкривати нові обрії, покоряти вершини вдосконалення і відкривати у своїх творіннях істину життя.
       - Невже таке можливе  на нашій грішній Землі...
       - Мда. У Вас потрібно, трішки зробити похибку на грубу матерію..
      - А якщо це все перевести на наші земні мірки. то що відчуває людина, яка кохає?
       - Кохання це відчуття насолоди і натхнення. Воно дає стимул боротися і добиватися своєї мети. 
А з іншого боку - воно дає відчуття рівноваги і гармонії. Коли люди кохають один одного, то вони можуть просто сидіти і триматися за руки і відчувати  мелодійний спокій і блаженство.
       - Мда. Я б хотів відчути таке..
       - Але його потрібно заслужити. Небеса дарують кохання тим людям, які можуть його сприйняти і вміють його цінити.
Але повернемося до реалій. У Вас двоє дітей; син і дочка. Вони ростуть у сім'ї. де не  має теплоти. ніжності. довіри і поваги. Я розумію що ваші почуття  до дружини вже не змінити... Але ми відповідаємо за тих. кому дали життя. Станьте, просто хорошим батьком для своїх дітей. Поясніть їм ситуацію, яка склалася у вашій сім'ї. Розбийте нарешті, дурнуваті  і непотрібні фальшиві традиції і повинності. Навчіться говорити правду один одному. Так ,вона буде гірка і не приємна... Але за те -  ваші діти будуть рости на грунті  правди  а не фальші.
 Навчіть їх мудрості , яку дає нам Творець. Донесіть до них - що вони Дар, які Ви отримали від Небес і Ви любите їх і цінуєте. Поясніть їм - що вони нікому і нічого не зобовязані у цьому житті. Навчіть їх цінити себе і вірити у свої можливості і сприймати реалії життя і людей, такими, які вони є насправді,без прикрас. Не навязуйте їм своїх думок чи не потрібних традицій. Це їх життя і хай вони живуть так, як хочуть.:. падають, піднімаються, роблять помилки чи безглузді вчинки, потім виправляють чи змінюють себе і т.д.
Життя - це боротьба.. падіння і злети.  навчання і вдосконалення
 І головне  донесіть до них. що Ви завжди будете любити їх - .не дивлячись на те "погані чи хороші" вони будуть.
       Я дуже хочу стати хорошим батьком для своїх дітей. я буду старатися... я буду вчитися... 
Я прошу Вас щиро, Приходьте у гості у мої сни і навчіть творити добро і відчувати від того задоволення...
 Я дуже хочу змінити своє життя і буду старатися зробити це.. і може тоді Небеса пошлють мені кохання...
     -  Все в руках Творця,- промовила Мелінда і покинула сон Олега.
       Небеса воркотіли і дмухали вогнем і пилом. Мелінда сиділа за своїм Небесним комп'ютером і переглядала нове майбутнє Олега. Вона задоволено усміхалася. Ця людина зробила неймовірно багато хорошого для людей і зуміла виховати  чудових дітей, які продовжили справу його життя.
      Майже не задовго до  його пядесятиріччя - Небеса подарували йому кохання. Послали людину. з якою вони поринули у безкінечний танець блаженства у променях Світла.
   
       Не можна здаватися і погружатися  у тенета не задоволення, розчаруваннях і апатії. Небеса керують нашим життям і потрібно старатися заслужити у них своє щастя.
       Обдумайте своє життя, зрозумійте свої помилки.. не можете самі  - просіть підказок..   І головне рухайтеся вперед.. до вдосконалення.. і тоді наступить блаженство



Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія десята: "Бажання всім догодити" Вселена іскрилася всіма кольорами райдуги. Метеорити і комети гасали з гуркотом по всь...